Serwis Turystyczny - http://www.e-gory.info

 

Wielka Rzeczpospolita

 

Blog > Komentarze do wpisu

PIERWSZE ZDJECIA...

Przedwczoraj bylismy na Crossroads Guitar Festival. Marzenia sie spelniaja... Troche zdjec w galerii nr 57. Kto rozpozna muzykow? :)

poniedziałek, 30 lipca 2007, marek.kosacz.op

Polecane wpisy

  • ... :)

  • Z DZIEĆMI O BOGU

    To nie ja poruszyłem ten temat, a sądziłem, że dokładnie wiem, czego moje córki uczą się w przedszkolu. Po drugie, powinienem bez trudu odpowiedzieć na to pytan

  • ISLAM PO SKANDYNAWSKU

    Dorastając w protestanckiej Szwecji Malcolm czuł, że wraz z wiekiem jego przywiązanie do protestantyzmu słabnie. Zaczął więc studiować różne religie i czytać te

Komentarze
2007/07/30 18:39:10
Nie wiem, co sie dzisje z poczta lutownicy - nowy adresik, jesli chodzi o pocztowki, jest nastepujacy: marek.kosacz.op@gazeta.pl
-
2007/07/31 02:13:27
Nagrania video z koncertu sa tutaj: entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-6/us/x.htm?sh=MIC&ep=Crossroads_b&ch=0
-
Gość: MN, *.ingbank.pl
2007/07/31 08:55:07
rozpoznaje BB. Kinga i Erica Claptona, starzeję się najwyraźniej i w tym momencie zapomniałem jak się nazywa reszta, proszę o pomoc.
Bardzo mi się podoba gitara basowa;-)
ale superowe marzenia się Ojcu spełniły, tylko pozazdrościć!
pozdrawiam!
-
2007/07/31 14:45:46
Znalazłem oficjalną stronkę koncertu. Super artysci! o. Marek, dzięki za link do video. MN, podzielam twoje zdanie odnośnie basu :) Kiedy następny taki koncert? Może zaprosimy ich do Polski???
-
Gość: MN, *.ingbank.pl
2007/08/01 08:49:59
Trubol. rewelacyjny pomysł!
Ja mam duuuuzo miejsca w mieszakniu, to zrobimy unplugged!
O. Marek juz był u Bb.kinga, więc się zaprzyjaźnili i B.B. nie odmówi. Tylko pamiętajcie, że ja z nim zaśpiewam "Love came to town" zamiast Bono ;-)
-
2007/08/01 09:21:44
No wlasnie, ta dziewczyna na basie... jeszcze nie wiem, jak sie nazywa, musze zapytac. Dowiedzialem sie, ze jako nastolatka miala wizje, zeby zrobic kariere, zaczela grac na basie, bo i wizja sie spelnila... ma 21 lat, a wyglada na gimnazjalistke... czadu dawala zdrowo...

BB King, Eric Clapton i Jeff Beck na zywo, z dzisiaj bylismy w House Of Blues na malym koncercie, nawet nie pamietam nazwy zespolu. Fajnie grali - elektryczny, chicagowski blues, z wykopem i energia.

Znalazlem fajny sklep Harleya Davidsona, ale nie pytajcie, co kupilem :) Na pewno nie motocykl :) A jutro ciag dalszy wedrowki po muzeach i ulicach rogrzanych przez mocne slonko...
-
Gość: MN, *.ingbank.pl
2007/08/01 10:04:37
kupił Ojciec sobie lusterko?
Jak byłem mały, to chcialem być rybakiem albo wedkarzem i mama zawsze kupowała mi w sportowym spławik, więc stawiam na lusterko ;-)
-
2007/08/02 07:02:59
Nie lusterko niestety... :) myslalem o swiatelku odblaskowym :) ale i tak wyszlo cos zupelnie innego :) w niedziele bede jechal kolo fabryk, gdzie produkuja te motocykle, na polnocy, w Milwaukee... www.harley-davidson.com/
-
2007/08/05 05:21:20
talwilkenfeld.com/Tal.html
-
Gość: , *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/12/23 21:32:49
:)